BRANDING VINURI CRAMELE JARISTEA
Naming brand: CRAMELE JARISTEA.
Pozitionare brand: Cramele Jaristea – Secretul vinului ReinVie…
Target brand: segment mainstream.
Povestea vinului: Cand Burebista a hotarat sa arda viile, dacii au crezut ca acest loc va fi crutat. Pentru ca aici se facea cel mai bun vin, vinul regal. Locul a fost ars, iar oamenii l-au numit Jaristea. Cu pretul vietii, “Cel care facea vinul” a scos din foc ultimul lastar al viei. Apoi, cand vremurile au fost prielnice, oamenii au replantat “comoara” si au refacut via.
Dealungul timpurilor, urmasii au ascuns mestesugul vinului ales al Jaristei. Iar noi nu am facut altceva decat sa-l redescoperim, sa-l continuam si sa vi-l oferim.
Branding vinuri CRAMELE JARISTEA: packaging design (v. foto)
Logistica: 6 sticle x 750 ml /cutie; 6 sticle x 1,5 L. /cutie.
Promovare brand: campanii de activare distribuitori si magazine; sampling in HO.RE.CA.; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.
vezi si:
Avantajele serviciilor de marketing externalizate
Cum se face auditul de marketing fundamentat?
Cum se face planul de marketing eficient?
Despre consultanta de marketing, branding si rebranding
Consultanta de branding, in 6 pasi
Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?