Servicii branding rebranding creative, pentru cresterea performantei afacerii tale.
Te confrunti cu probleme de vanzari, care tind sa nu se rezolve? Simti ca afacerea ta nu se mai dezvolta, desi te straduiesti mult in acest sens? Ar fi mai bine sa iei in calcul optiunea de a schimba ceva. In sensul de a schimba strategia de brand, de a te repozitiona sau de a te reinventa. Este momentul cel mai bun sa apelezi la un consultant in servicii branding rebranding.
Servicii branding rebranding fundamentate pe un audit bun
In prima faza, prin folosirea de servicii branding rebranding, vei obtine informatiile despre performanta portofoliului tau de branduri. Se porneste de la auditarea intregului portofoliu de branduri, pentru a stabili ce branduri performeaza sau nu. Aceasta auditare de brand se face in contextul analizarii brandurilor competitiei, a consumatorilor tinta si a schimbarilor din piata.
Pentru a afla sursele problemelor brandurilor tale, te indemn sa faci un audit de marketing pentru fiecare brand al tau. Acesta este cel mai bun si mai rapid instrument de lucru pentru a vedea cum stai. Apoi, poti prefigura ce vei avea de facut in continuare in materie de servicii branding rebranding. Pentru fiecare brand, trebuie analizat daca actuala segmentare si pozitionare este corecta si daca genereaza profit sau pierdere. De asemenea, se face o analiza de potentialitate de profitabilitate, pe termen mediu si lung. Dupa aceea, se stabileste care brand va fi dezvoltat, care brand va fi rebranduit si care va fi abandonat.
Crearea si implementarea strategiei de branding rebranding
Odata ce ai luat decizia pentru ce branduri vei folosi servicii branding rebranding, vei putea trece la crearea si implementarea strategiei de brand. Vei crea si testa, pentru fiecare brand al tau, o personalitate (esenta) a brandului. Ma refer la identitatea verbala (naming, slogan), identitatea vizuala, manualul de brand si design de produs pentru fiecare brand. Odata cu identitatea, vei stabili si vei testa strategia de baza a brandului. Aceasta se refera la stabilirea consumatorilor tinta (targetare) si la pozitionarea brandului tau in mintea acestor consumatori. Pozitionarea se refera la ideea pe care vei dori sa o introduci in mintea lor, despre ce trebuie sa reprezinte brandul tau pentru ei si de ce ar trebui sa iti cumpere produsul, din punct de vedere rational si emotional.
Apoi, vei avea nevoie de servicii branding rebranding se vor referi la implementarea strategiei de promovare si programelor de vanzare a brandului pe piata. Vei stabili si vei trece, cu maxima consecventa, prin etapele din planul de marketing al brandului. Pentru aceasta va trebui sa realizezi o alocare judicioasa de resurse de timp, materiale si de personal. Vei aplica tot felul de tactici de advertising, PR si web development, potrivite pentru construirea imaginii brandurilor tale si vei implementa programe de incentivare, de introducere pe piata a brandurilor noi sau reinventate. De asemenea, vei avea nevoie de servicii branding rebranding pentru a crea si implementa promotii pentru crestera vanzarilor pentru fiecare brand pentru care ai decis sa investesti.
Apoi, vei avea nevoie de servicii branding rebranding pentru crearea si consolidarea capitalului de brand: vei crea, mentine si spori loialitatea consumatorilor si partenerilor tai fata de brand, vei genera, sustine si creste recunoastea brandului in randul consumatorilor si clientilor tai si vei evalua si sustine calitatea perceputa de catre acestia.
Ai nevoie de servicii branding rebranding externalizate?
Poti sa faci singur toate aceste eforturi de branding si rebranding, impreuna cu departamentul tau de marketing sau apeland la un consultant bun in servicii branding rebranding.
Succes in demersul tau de a folosi servicii branding rebranding!
vezi si:
Avantajele serviciilor de marketing externalizate
Cum sa faci marketing si promovare site web?