BRANDING WORK
Nume brand: WEISSER von FOCSANI
Pozitionare: WEISSER von FOCSANI– Vinul alb de Focsani…
Target: segment mainstream.
Povestea vinului: Traditia vinului alb de Focsani se leaga de vechiul targ al Focsanilor care era renumit in toata Europa pentru vinurile ce se faceau aici. “Weisser von Focsani, bitte…” se auzea la tot pasul atunci cand negustorii nemti veneau sa cumpere licorile minunate ale locului pentru a le duce departe, in lumea civilizata. De atunci, si pana acum, Weisserul de Focsani a ramas acelasi vin curat cautat pentru aroma pretioasa a viilor de la Focsani.
Packacging design (v.foto).
Logistica: 6 sticle x 750 ml /cutie; 6 sticle x 1,5 L. /cutie.
Promovare: campanii de activare distribuitori si magazine; sampling in HO.RE.CA.; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.
vezi si:
Avantajele serviciilor de marketing externalizate
Cum se face auditul de marketing fundamentat?
Cum se face planul de marketing eficient?
Despre consultanta de marketing, branding si rebranding
Consultanta de branding, in 6 pasi
Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?