Branding lichior – descriere proiect CRAI lichioruri romanesti la damigeana

BRANDING LICHIOR CRAI – lichioruri traditionale romanesti la damigeana.Cosmin Ursache Branding lichior Crai.jpg

Pozitionare brand: CRAI Lichioruri traditionale romanesti. Ca de casa, dar mai bune!

Target brand: segment mainstream.

Descrierea produsului: CRAI – Lichioruri si bittere produse dupa retete traditionale romanesti din ingrediente naturale (alcool fin din cereale, suc din fructe si macerate de plante şi citrice);

Logistica brand: 16 sticle x  200 ml /cutie; 6 sticle x 500 ml. /cutie;6 sticle x 1 L. /cutie; 4 sticle x 2 L. /cutie.

Branding lichior CRAI: packaging design (v.foto)

Promovare brand: reclama TV (vezi reclama TV) , campanii de activare distribuitori si magazine; sampling in HO.RE.CA.; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.

 

vezi si:

PORTOFOLIU BRANDING

Avantajele serviciilor de marketing externalizate

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Cum se face planul de marketing eficient?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?

Cosmin-Ursache---Lasa-un-mesaj!