BRANDING LICHIOR CRAI – lichioruri traditionale romanesti la damigeana.
Pozitionare brand: CRAI – Lichioruri traditionale romanesti. Ca de casa, dar mai bune!
Target brand: segment mainstream.
Descrierea produsului: CRAI – Lichioruri si bittere produse dupa retete traditionale romanesti din ingrediente naturale (alcool fin din cereale, suc din fructe si macerate de plante şi citrice);
Logistica brand: 16 sticle x 200 ml /cutie; 6 sticle x 500 ml. /cutie;6 sticle x 1 L. /cutie; 4 sticle x 2 L. /cutie.
Branding lichior CRAI: packaging design (v.foto)
Promovare brand: reclama TV (vezi reclama TV) , campanii de activare distribuitori si magazine; sampling in HO.RE.CA.; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.
vezi si:
Avantajele serviciilor de marketing externalizate
Cum se face auditul de marketing fundamentat?
Cum se face planul de marketing eficient?
Despre consultanta de marketing, branding si rebranding
Consultanta de branding, in 6 pasi