BRANDING WORK
Nume brand: GASCA
Pozitionare: GASCA – Pentru prieteni de gasca!
Target: segment economic.
Descriere produs: GASCA 21 este o băutură alcoolică cu aromă de vodcă, care se adresează persoanelor preponderent cu venituri mici, foarte sensibile la preţ, consumatoare de băuturi spirtoase cu aromă de vodcă şi tărie alcoolică redusă 21% alc./vol.
Cu GAŞCA înţelegi lumea aşa cum este ea, şi cu bune şi cu rele.
Iţi arată prietenii buni şi cât de norocos esti că te poţi bucura împreună cu ei.
Logistica: 16 sticle x 200ml. /cutie; 12 sticle x 500ml. /cutie; 4 sticle x 2 L. /cutie.
Packaging design (v.foto).
Promovare: campanii de activare distribuitori si magazine; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.
vezi si:
Avantajele serviciilor de marketing externalizate
Cum se face auditul de marketing fundamentat?
Cum se face planul de marketing eficient?
Despre consultanta de marketing, branding si rebranding
Consultanta de branding, in 6 pasi
Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?