BRANDING WORK: VERMUTURILE CASTALDI

BRANDING WORK

Nume brandCASTALDI – VERMUTURI

Pozitionare: Seducator…branding Castaldi vermuturi

Target: segment premium.

Descriere produs: Gamă de aperitive naturale şi savuroase care se adresează femeilor şi bărbaţilor cu un stil de viaţă intens şi pasional, care te seduce de la prima sorbitură şi care te îndreapta cu siguranţă către aventură, pasiune şi bucuria unei seri împlinite.
Castaldi Cherry – este un aperitiv catifelat şi delicios cu suc şi aromă de cireşe proaspete. Se poate servi ca atare, cu gheaţă sau în cocktail-uri rafinate. Completează excelent salatele de fructe şi îngheţată.
Castaldi Bianco – este un vermut alb, dulce, care se poate servi atât ca aperitiv cât şi ca ingredient în cocktail-uri. Indiferent de modul de servire trebuie sa fie întotdeauna bine răcit înainte de consum.
Castaldi Rosso – este un vermut roşu, de foarte bună calitate, cu un
gust dulce amărui de vin, plante şi mirodenii.Se poate servi atât ca aperitiv cât şi ca ingredient în cocktail-uri

Logistica: 6 sticle x 1 L. /cutie.

Packaging design (v.foto).

Promovare: campanii de activare distribuitori si magazine; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.

 

vezi si:

PORTOFOLIU BRANDING

Avantajele serviciilor de marketing externalizate

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Cum se face planul de marketing eficient?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?