GRAFICA DE ETICHETE (labels design) – galerie de proiecte (exemple design etichete)


Cum poti sa faci grafica etichete (design etichete), in trei pasi, in mod creativ si relevant pentru nevoile clientilor tai?

O grafica etichete ideala trebuie sa fie relevanta pentru consumatorii produsului tau.

De aceea, mai intai, trebuie sa-ti intrebi cumparatorii (consumatorii si distribuitorii) ce cred despre produsele, ambalajele si etichetele tale. Vei analiza raspunsurile lor referitoare la ce grafica etichete (design etichete) folosesti. De asemenea, vei analiza vizual a ta grafica etichete, versus de cea a concurentei, si vei identifica beneficiile functionale si emotionale cautate de catre cumparatori.Cosmin Ursache Grafica etichete

Grafica de etichete corecta trebuie gandita de o asa maniera incat sa fie functionala si estetica pentru consumator.

O grafica etichete (design etichete) care va vinde este una care va performa din perspectiva a trei dimensiuni: impact vizual,  impact rational si impact emotional. In consecinta, pasul urmator consta in a schita concepte de grafica de etichete, adica cum iti propui sa fie etichetele tale din punct de vedere vizual si functional, astfel incat sa fie cat mai aproape de asteptarile clientilor tai.

O grafica etichete corecta este una care nu promite nici mai mult, dar nici mai putin decat ce poate sa ofere produsul. Vizual, o grafica etichete trebuie sa se refere corect la: forma, culori, logoul marcii, imagini cu ingredientele din care este fabricat produsul, sugestii de prezentare care arata cum se utilizeaza produsul, texte informative sau emotionale, etc

Apoi, furnizorul tau de marketing (freelancer sau agentie) iti va propune spre validare acele concepte de grafica etichete (design etichete)care au fost testate pe consumatorii tinta, care sunt relevanti pentru afacerea ta.

Beneficiile rationale (functionale) si cele emotionale transmise in mod creativ printr-o grafica etichete corecta trebuie sa fie relevante pentru cumparatorii produsului respectiv. Valoarea suplimentara, legata de un design de ambalaje bun, este data si de diferentierea ambalajului tau fata de ceea ce prezinta concurenta ta in materie de grafica etichete (design etichete).

Foarte important!

Atunci cand realizezi o grafica etichete (design etichete), ai grija sa respecti legislatia in vigoare in materie de etichetare a produselor pentru care faci respectiva creatie de eticheta. De exemplu, daca ai de facut grafica etichete (label design) pentru un produs alimentar, iti recomand sa consulti legislatia romaneasca pentru etichetarea produselor alimentare si Regulamentul european pentru informarea consumatorilor.

Iti recomand sa iti protejezi ce ai realizat in materie de grafica etichete, inregistrand marca si grafica etichete la OSIM sau la OHIM, fara sa incalci drepturile de proprietate ale competitorilor tai.

Grafica etichete (design etichete) –  galerie de proiecte

COSMIN URSACHE DESIGN DE AMBALAJEAm placerea sa prezint cateva exemple de proiecte de grafica etichete (label design) pe care le-am dezvoltat de-a lungul anilor.

Poti vizualiza diferite proiecte de grafica etichete (design etichete) dand click pe imaginile din albumul de exemple, de mai jos:


Avantajele serviciilor de marketing externalizate

PORTOFOLIU BRANDINGvezi si:

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Cum se face planul de marketing eficient?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?

 Cum sa faci marketing si promovare site web?

Cosmin-Ursache---Lasa-un-mesaj!